Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık ek gıda yerken daha yemeği bitmeden tuvaletini yapıyor günde 3 öğün yiyorsa mutlaka 3 öğün tuvaletini yapıyor doğduğu zamanlar da da böyleydi anne sütü aldığı için normal diye biliyordum ama artık bu durum bebeğimin kilo almasına engel gibi bi durum haline geldi sürekli tuvaletini bu şekilde yapması normal mi bilemedim bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim