Doktorum meyve ve yoğuürt dedi ama ben sebzeyle başladım.. Meyve tatlı sebzeyi daha sonra istemez yoğurtta süt ürünü sindirimi biraz daha zor bence en sağlıklısı sebze sonra yoğurt sonra meyve ben bu şekilde gittim.. 3 gün kuralına uydum şimdi çok şükür herşeyi yiyor