Arkadaslar, bebeğimi akşam sallayıp besıgı ne koyuyorum, istisnasız neredeyse her seferinde 15 20 dakıka sonra saga sola döne döne uyanıyor, bunu bazen gece de yapıyor, buna bır çare buldunuz mu, sabah işe gidicem ve çok erken kalkıyorum, çok zorlanıyorum. En son 3 te uyanmıs tı, akşam 10 bucukta uyuttum bende, dedim herhalde bu uykusuzlukla sabah ederiz, 15 20 dakıka sonra basladı donmeye ve uyandı şimdi aldım tekrar sallıyorum, varmı öneriniz, sizde durumlar nasıl