Geçen cuma günü boğazımda bir yanma ile uyandım ama nasıl bir acıma sanki telle çiziyorlar. 2-3 gün boğaz ağrısı çektim sonra gribe çevirdi burun akıntısı öksürük hapşırma falan. Dünden beri de halsizlik yaşıyorum yani biraz hareket etsem nefesim daralıyor ve kalp atışım hızlı 120-130 olarak atıyor. Bacaklarım belim heryerim ağrıyor. Saç tellerim bile açıyor ayağa kalkınca başım dönüyor yuruyemiyorum. Boylesi ilk defa başıma geldi bu kadar ağır mi geçiyor herkesinki??