Öncelikle geçmiş olsun. 2 buçuk aylıkken lokal anestezi ile sünnet oldu oğlum. İlk gün çişini yaparken ağladı yaktı sanırım. Doktor göz merhemi vermişti onu sürdük günde 3 defa. Beze değince ağladığı için köpük bardağın altını kesip öyle bezledik 1 hafta(bardak olunca kakası da gelmiyor) Doktor kakası değerse batikon dökün demişti 2. Gün döktük yakmaması gerekirken çok yaktı çok ağladı. Bir daha da batikon kullanmadım. 4. Gün banyo yaptık. Kucağıma alırken de birkaç gün dikkat ettim. Bir de bir numara büyük bez ve zıbın kullandım. 1 haftaya bişeyi kalmıyor.