Merhaba hanımlar biz bugün 4 AYLIK olduk ve aşıya gittik ve bize kan ilacı başlandı 6 aya kadar kadar çok kötü kokuyor ve hemşire diş erlerine zarar vere bilir kabız yapa bilir dedi içime sızı düştü öyle anlatınca acaba sizde durumlar nasıl ten rengi filan koyulaşa bilir dedi