Zelnuray pirinç unu arayanlara en güzeli arı mama kesinlikle bunu alın hem helal hemde içeriği gerçekten tek düzgün olan bence bu. Ama pirinç unu gaz yapabiliyor haberiniz olsun tahıllı alırsanız eğer ne gaz ne kabızlık hiç birşey yaşamazsınız. Benim kızım 3 aylık olacak mamayla beslendiği için artık doymamaya başlamıştı bende arı mamanın gece tahıllı olanından aldım çorba kıvamında yapıyorum küçük olduğu için muhallebi kıvamında yapmıyorum kızım çok sevdi hatta normal içtiği mamadansa sürekli bunu istiyor aldığimdan beri daha iyi toparladı bunu tavsiye ederim deneyin bi. Pirinç unu aldım ama küçük diye galiba çok dokundu yani gaz yaptı tahıllı olan hiç birşey yapmıyor çok şekerli de değil tadına baktım çokta güzel valla 😃 arınınkini alıp deneyin derim