Aysealiyar Kızlar Merhaba! Sezeryan oldum ve pansuman oldum dikişin üstünü açtılar. Üstüne yapıştrıdıkları bantın yapışkanı kaldı bu nasıl geçeçek bilen varmı
menis_21 Aysealiyar Yıkandıkca çıkacak biraz tırnaklaman lazım ben öyle çıkardım sezeryandan 1 hafta sonra keseledim orasını yumuşayınca da tırnakladım anca öyle cıktı ....
Durummmm Aysealiyar tabiki zeytinyagi veya bebeyagi pamuga dok sil ben bilemedim 15 gun oyle gezdim sonra arkadas tavsiyesi ile cikardim bes dakikada
cimcimem Aysealiyar benim doktorum oraya bi sprey sıkmıştı bütün bant izleri kalkmıştı orda temizlendi
Durummmm Aysealiyar evet sadece zeytinyagi koyup pamuga sil benim kollarim bile berbat haldeydi serum bantlari hepsini cikardi. Simsiyah olmus artik karnimdaki
Alieymen65solin Aysealiyar ya bende 9 gün oldu sezaryen olalı bandı bi kere açıp krem sürdüm tekrar bandı sürdüm şimdi korkuyorum açmaya nasıl açıcam bilmiyorum çok acıyo🥺
Saraa Aysealiyar benim 2 hafta falan kaldı yaa her banyodan sonra kaziyordum resmen. Çıkıyor sanıyordum bir bakıyordum hala var en son banyoda lifle sert bir şekilde yaptım çıkınca da havluyla sildim daha da geçti gitti hemen cikmayabiliyor yani ama çıkacak merak etmeyin 😊
Btlkck Aysealiyar yıkandıkça çıkıyor her banyoda biraz daha azalıyor kese yapmaya başlayınca daha kolay gidiyor
Aysealiyar Vazalini denedim bir tane bile kalmadı valla hepsi çıktı ilk başta 3 dk felan masaj yaptım oralara sonra çıktı