Yeni olduk 6-7 saat huzursuz oldu deli gibi ağladı memede tuttum o sürede ateşi 37 lerde izledi 38 üstüne çıkmadığı için vermedim ateşlenmesi iyi gözüyle bakarım ilaçla baskılamak doğru gelmiyor bana ilk gece ateşi daha çok çıkabilir diye sadece zıbınla uyuttum o kadar