Arasyigitinannesi Bayanlar bu test ne zaman kac aylıkken yapılıyor yada yapılması gerekiyor 2 doktorla görüştüm biri en gec 1 buçuk ayı geçmemesi gerek diyor diğeri 3 - 3 buçuk aylıkken yapılacak diyor siz ne zaman yaptırdınız hangi doktora inanacağımi şaşırdım
Misskokulum Arasyigitinannesi biz de 2 aylıkken yaptırdık ama kemik henüz tam gelişmediği için yanıltabiliyor en geç 3 aylıkken yaptırılması gerekiyor ilk 2 ay gelişmiyor bazen kemik o yüzden diğer doktor net sonuç alabilmek adına 3 ay demiştir
Umrnkrhn Arasyigitinannesi 3. Ayında yapıldı 7 aylıkken tekrar yapılması lazım demişti. Yaptırdık şükür herşey güzel cikti
Edax Arasyigitinannesi 2 aylik yaptırmanızı tavsiye ederim olctuklerinde acılar tedaviye gerek kalmayacak kadar guzekse 1 ay sonra kontrol ediyorlar ya da sorun olmuyor bir daha gitmiyorsunuz ama Allah korusun sıkıntı olursa o 1 aylik zaman çok önemli oluyor. Biz tedavi gördük bu yüzden 2 aylıkken gittik atlattık çok şükür.