Demirmoms Merhaba kızlar kanguru coo sevıyorım ama erkek bebekler için zararlı diye duydum dogru mu bilgisi olan var mı birde kacıncı aydan sonra kullanılır
M_M Demirmoms ben 3.cu ayindan basladim kullanmaya.simdi 4 aylik. Her yere goturuyorum icinde. Kendisinde seviyor.hemde cok kullanisli.zarari faydasi bilemiyorum. Zaten 24 saat oturmuyorlar icinde)