Merhaba kızım 13 aylık dünden beri asla emmiyor emzirme pozisyonuna getirdiğim an ağlıyor ve asla emmiyor göğsüm tas gibi oldu Çevrem ve doktorumuz artık kesmemiz gerekiyor fırsat bu fırsat sağmayın 2-3 güne gider geri diyorlar ne yapacağımı şaşırdım tavsiyelerinize ihtiyacım var 😔
göğsümden sut ne zaman gigsumdencekilir ? Sağarsam rahatlamak icin sagdikca geri gelir mi ? Bilgi verirseniz sevinirim