mariagamze giz__ inşallah bir an önce geçer olmazsa bi doktorla konuşun benim kızım da oluyordu küçükken arada ama çok devam ettirmiyordu 4 5 defa tek yaşadık
Alparslan4 giz__ kundakta çok sağlıklı değil doktorlar tavsiye etmiyor kalçaya çıkığı olabilir nedeniyle emerken bir anda gaz sıkıştırıyor olabilir probiyotik kullanın veya gaz damlası.doktorunuza danışın tabikide geçmiş olsun biranonce geçer inşallah
giz__ Alparslan4 yok hiç tam kundak yapmadım bugüne kadar sadece moro refleksi için kollarını çok sıkı olmayacak şekilde müslinle sarıyorum.
mavisimbebek33 Canım benim bebeğimde öyleydi. Gaz sancısından dolayı öyle oluyorlar. Uykuda sıçrayıp bağırarak ağlıyordu
greattobeamom giz__ benim bebeğimin de uykusu çok hassas her çıta uyanır döner bakar ama takipte kalın sıçramaları sürekli ağlamayla mı mesela ne kadar zamandır var ne kadar süre devam ediyor ona göre doktorunuza danışın bence
giz__ greattobeamom kendini kasarak ağlıyor ya o çok üzüyor beni doktor reflekstir falan dedi bakalım 6. Aya kadar geçmesi lazım