Drytpl Merhabalar bebeğim 4 aylık su 4 gündür kaka yapmıyor sadece gaz cıkarıyor anne sütüylede besliyorum bağırsak düzenleyice kullanıyorum ama normalmi sizcede 🙄
Belit Drytpl sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Bizzat yaşıyorum, 3 günde kaka yapan çocuk, 3 aylık olunca haftada 1 yapmaya başladı. Dr keyfi yerindeyse normal dedi. mama veriyorsanız bilemeyeceğim