Selengesge benim bebeğimde geriden geliyordu 1.820 doğdu. Şuan 3 buçuk aylık hatta 4 olmak üzere. Aslında yaşıtlarını yakalamak hem çocuğun azmine hem annenin azmine bağlıymış doktorum öyle dedi. Sürekli egzersiz yaptırın ellerini kollarını açma germe. Karın üstü egzersizler ve kanguru bakımı. Biz yoğun bakımdan çıkarken doktorum bana böyle konuştu ve hatta özellikle evde tv açmamamızı söyledi. Ve bizde uzun zamandır televizyon açılmaz. Ayrıca bol bol uyku uyuyan çocuk büyür. Bizimde kilo eksiğimiz var yaşıtlarından ama çok değil boy olarakta yakaladı. Umarım sizin de o şekilde olur inşallahhhh