bende varımm ✋🏻 gerci ben bi haftadır basladım . Ekmek kesınlıkle almıyorz eve kı ekmegı ekmege banıp yerım oyle severım siz düşünün 😅 abur cubut yok aksam 5 ten sonra meyvr dahı olsa yemek yok, sabah 11 de kahvaltı edıyorz aksam 5 te bı tabak yemek yıyorm o kadar 5 aylk kzm var emzırıyrom 86,4 le basladım duan 83,2 yım amacım eskı kıloma ulasabılmek (68 kg) bu kıloları bı anda almaıdm. oyuzden bı anda vrmeyı beklemıyotm kendıem 1 yıl verdm 2020 sonunda ınsaaallah 65 olacagm ve kılomunda altına dusecegım bu gıdısle de duserım ekmek manyagı olan ben ekmek yemıyorm saka gbıı😬. insaAllah hepımz zayflarızz 🥰