Var mı sizin de böyle işte çalışan yakınlarınız eşiniz
Eşim iş değiştirdi böyle bi muhabbet varmış çalışanları fabrik tatile götürüyormuş ailesiyle ilk defa duydum denk geldim sevindim de bebeğim 8 aylık onu da alırlar mı acaba bilgisi olan giden var mı