Wishuponastar Beste12 merhaba ben de memorial Ataşehirde cocuk doktoru tavsiyesi için arama yapmıştım. Gönderinizi gördüm. Sizin gidip memnun kaldığınız bir doktor oldu mu acaba?
Wishuponastar sdyrnkgn memorial Ataşehir için ben de çocuk doktoru önerisi istiyorum. Siz o süreçte iyi bir doktor deneyimlediniz mi acaba?
Wishuponastar Beste12 merhaba, Nesrin hanımdan neden çok memnunsunuz biraz bahsedebilir misiniz? Ben iyi teşhisin yanında açıklayıcı, bol anlatan bilgilendiren, güzel ifadeler kullanan bi doktor arıyorum. Bunları sağlıyor mu size Nesrin Hanım?
Wishuponastar sdyrnkgn mesajla sorduğunuz sorulara yanıt verme durumu nasıl oluyor? Çok erken mi dönüyor geç mi dönüyor mesajlara gibi?
Beste12 Wishuponastar evet bende tam bu sebepten dolayı gidiyorum. Saat kaç olursa olsun gece mesaj attığımda cevap veriyor. Randevusuz gittim iki gün önce yine çok ilgiliydi herşeyi rahatlıkla konuşabilirsiniz. Tabi bu doktor meselesi kişisel ne beklediğinize bağlı tecrübe etmeden bilemezsiniz benim çok memnun kaldığım sizi memnun etmez. Deneye yanıla bizde Nesrin hanımı bulduk.
Wishuponastar Beste12 aslında ben de Hüray hanımı sevdim gibi. Hüray hanımı biliyor musunuz? Sadece geç saatte yazdığımda sabah dönüyor. Onun dışında ilgilenmesini sevmiştim ama Nesrin hanım gibi hemen dönmüyor mallarıma. Siz başka hangi doktora gittiniz memorialda?