evremoz gncglozclk gaz çıkartmaya çalışırken, kaka yapmaya çalışırken ıkınırken fln memedeyken bile kusuyor bazen . 1.5 aylığız hala da ayni devam ediyor.
mommyybabyy bebek34 rahatladğı için oluyor sanırım benimki de öyle hatta nefesini tutuyo öyle salıyo kendini nefes almaya başlayınca heh rahatladı diyprum sonra gevşiyor