metehanbebekk İstanbulda yaşıyorum her hastanede bulunuyor. Randevu almıyorsun direk gidiyorsun. Gebe okulunu sorun ordaki hemşireler ve ebeler yardımcı oluyor. Eğer gebe okulu yoksa çocuk polikinliğine veya gebe polikinliğine gidiyorsunuz orda danışmaya sorarsanız yardımcı oluyorlar