Kızlar 20 aylık kız bebeğim var 2 haftadır sürekli uyanıyor böyle Ağlama krizi de yok anne anne deyip yanına çağırıyor 2 haftadır bu böyleydi uykularımız böyle çok bozuldu düzenli uyuyan bir bebekti neden korkar bu bebeğim anlayamadım Şimdi de bir yere odaklanıyor bakıyor sabah yani şu an sanki bir şey görüyor gibi Tövbe Yarabbim ya Çok korkuyorum üzülüyorum Neden olabilir bu acaba kızlar başına gelen var mı böyle bir şey televizyonlardan falan mı etkileniyor acaba