Selamm kızlar
Yaklaşık 15 gün önce kan testinde bebeğimin alerji değeri hafif yüksek çıktı. (0-2.5 arası olması gereken değer 4 çıktı)
Bebeğim zaten gazlı bir bebek doğduğundan beri gündüz asla uyumaz gazından dolayı hep huzursuz ağlak ve kakasını 2-3 güne zar zor yapan bir bebek.
Bebeğim şuan 3 aylık. alerji doktoruna gittik deri testinde hiç bir şey çıkmadı. Doktor 1 ay yapmamızı ve bebeğimede diyet maması önerdi. İlk aptamil pregomin syneo denedik aşırı gaz ve kahve renkli ishal yaptı bebeğimi. Şimdide mama değişimi yapalım diye önerip Neocate verdi. Oda aynı şekilde ishal yaptı gaz sancısından mahvoldu çocuğum. Bu durumu yaşayan varmı? Dokunuyor bu mamalar bebeğime gazına gaz ekliyor resmen. Alerji mamasının gaz yapmaması gerekmezmi ? Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten😩😩😩