Iyi aksamlar...Reklamlarda aptamilin iceriginin degistigini bagirsaklarda daha iyi sindirildigini ve probiyotik icerikli gibi cumlelerle bir reklam var ben ogluma bir ayliktan beri aptamil kullaniyorum gecen gun 900 gr siparis edecektim istedigim sitede bulamayinca mail attim ve degisen icerigiyle 800 grlik alabilecegimi falan soylediler reklamk su sebeple soyluyorum cunku ben yeni aptamili aldigimdan beri oglumin kaka yapisi degisti hatta kullanmaya baslayinca 1 hafta sonra falan 7 8 defa kaka yapmaya basladi doktor probiyotik verdi suan 2 ya da 1 kere yapiyor ama yapisi hala sulu cok az da mukuslu gibi icerik degistikten sonra boyle bir sorun yasayan varmi