Neredeyse hiç tummy time yaptımadım. Sevmedi bizimki. Ben sadece sabahları yüzüstü yatırıp sırtına masaj yapıyorum o zaman duruyor. 3 ay 5 günlük şu an. Doktor hiç bi şey demedi ama sormak lazım annelerimiz bize sanki hep tummy time yaptı zeka kartı gösterdi. Hiç sanmıyorum yani. Çok şükür başımızı da tutuyoruz zekamız da yerinde 😂 çok sevmiyorsa tummy time ı yüzüstü pozisyonda sırtını okşa yanılırsınız o zaman duruyorlar. Ama çok önemsemeyin elbet tutacak başını