Bizde 3 gün sonra 17 aylık olacagiz ve 1 haftadır aynı sekildeyiz. Asla uyku yok gündüz tek uyku yapıyor ve onda problem yok ama gece uykularimiz tamamen felaket. Hatta uykuya gecislerimiz ayrı olay tüm gece ayrı olay. Diş mi atak mı bende çözemedim ama sabırla geçmesini bekliyorum. Bir yandan da gece uyanıp oturmaya alismasindan çok korkuyorum😔