annemioldumbensimdi_ ElifB görümcemin kızı da öyle emekledi 15 aylıkken yürümeye başladı daha yeni Popo üstü emeklemede kaka sırta kadar çıkıyor ya umarım siz öyle bir durum yaşamazsınız
Kuzeynepp ElifB ne zamn hazır olursa o zamn yürüyorlar her bebek farklı biz 10 aylıkken emekleyip 15 aylıkken yürüdük . Hiç zorlamadm alıştırma yapmadım tamamen kndine bıraktım.
taa Yaaa kaç aylık sizinki . Benimde 11 e girdi 1 aydan fazla oldu emekliyor bikaç gündür de koltuk kenarından yanyna gidiyor doğum gününde yürür mü acaba