10 aralıkta genel sezaryen oldum. Bir hafta sonrasında oturduğum yerde başım dönmeye başladı. Sadece bir kere sağlık ocağında sabah tansiyonum ölçüldü. 12/8 dedi. Sonrasında bir iki kere daha ölçtüm normal çıktı. Hala devam ediyor. Kendi doktoruna git dedi hala gidemedim o kadar çok sorun var ki kendime ayıracak vaktim yok. Bunu yaşayan var mı acaba