Çocuğum 2 yaşına gelince daha fazla dökülmem oldu kan verdim defalarca hiçbişey çıkmadı d bir kullandım b12 kullandım demir kullandım ama azalmadı şampuan verdi doktor biotinli yanında da biotin hapı var kullandım üç ay düzenli yine durmadı
Ducray pahalı diye almamıştım ama beni bitirdi bu dökülme kıydım paraya aldım ama çok da etki etmedi azaldı sadece şampuan bitince devam etti dökülme ve oğlum 3,5 yaşımda şuan hala dökülüyor saçım sün kan verdim yine berbat bişey berbat