Abaegrk Herkese merhaba. 7 aylık bebeğim yatakta acayip acayip şekillere giriyor ben sırt üstü bırakıyorum sonra kontrol ediyorum yan dönmüş ya da yüzüstü gelmiş kafasını bı yerlere gömüyor yani anlayacağınız uyurken fır fır dönüyor. Araştırıyorum abös önlemek için ilk 1 yıl kesinlikle sırt üstü yatırılmali diyor her yerde. Ne yapayım şimdi bilemedim dönmesini engellemek için yatağa yastık vs koymaya da korkuyorum gecelerim korkuya geçiyor. Sizin de bebekleriniz uyurken şekilden şekle giriyor mu ne yapıyorsunuz?
aysegul_my Abaegrk dönsün nolurki ? Bu zaten artik kendi kendine dönebilen bir bebek olmuş bunu siz napsanizda durmazki afedersiniz bağlasanız bile o gine istediğine döner olsun nasil rahat ederse öyle yatsın siz sık sık kontrol edin tabiki bogulma tehlikesine karşi hareketlerinden düzeltirsiniz ama burnunu kapatmadigi sürece bi sorun olmaz yani
Kuzeynepp Abaegrk bizde 17 aylıgız sabaha kadr kaç sekile girio video alsam kimse inanmaz😁 sürekli üstünü örtmekten sabaha kadr bana uyku yok valla. Çift kişilk yatakta ikimiz yatıyoruz odasına alsam muhtemelen yataga sıgmaz rahat dönemez😁
mematiii Abaegrk normal benim kızımda çyle yana dönüyor olduğı yerde dönüyor hatta gözü kapalı döneyim derkem doğrulmuş ağlıyordu çok güldüm ve bizle yatmaya başladı . Çünkü yere düştü birkaç kere ben yanında duruyorum yüzüme dokunarak uyuyakalıyor.
Menessasmom Abaegrk nasıl rahatsa öyle yatsın imkansız ki sürekli sırt üstü yatırmanız zaten ki ilk 1 yıl nasıl olacak bebekken hep yan yatırılır. Benim kızımda her şekilde uyurdu hala çok savruk uyuyor kendini döndürebiliyorsa bi problem yok canım
Abaegrk Kuzeynepp beşiğine sığmıyor artık bizde birlikte yatıyoruz kocaman yatakta köşede kalıyorum 😁
Haffuse Bebem 2 yasinda, yeni yeni yastik kullanaya basladim, belki yerini bilir azalar demislerdi donmesi ama, yastik bi yerdeee o bmbaska bi yerde. Bazen boynu tutulacak diye duzeltiyorum ama, cok nadir😅 Deli yatiyor, bunu kabullendim
mutluanne27 Abaegrk benim bebeğim de 6 aylık yüz üstü dönüyor sürekli çok korkuyorum gece boyu panikle kalkıp düzeltiyorum ama yine dönüyor
ysmn122333 Ayy bi yerden tanıdık geldi 🤣🤣 oğlum 3,5 yaşında hala aynı inanır mısın dönmekten hareket etmekten uykuya geçemiyor uykuya dalınca da hareket ediyor sürekli kendini uyandırıyor enteresan vallahi 🤣 yarın saate bir kalkardı uyutması ayrı dert çok zor ya ama yapacak bişey olmuyor işte gözün hep üstünde olcak Ve asla yastık kullanmıyor yastık ordan oraya gidiyor düşün yani 🤣🤣