Kızlar benim oğlum 13 aylık bu aralar asla uyumuyor uyumadığı için çok huysuz.Akşam 18:00 dan beri uyutmaya çalışıyorum.Daha yeni uyudu.Ve bağıra bağıra aglıyor.Kucagımda sallanarak uyuyor.Vallahi ne bel kaldı ne kol.Diş sancısı diyip calpol verdim ama yok bana mısın demiyor.Beslenme olayıda çok zor çok iştahsız evin içinde dolanarak yiyor.O da 2 3 kaşık.Yani o kadar yoruluyorum ki zihnen ve fiziken.böyle olup sonradan düzelen var mı :(