4 aylık bebeğim,2.ayından beri gözü yaşarıyor çapaklanıyor iltihap akıyor resmen. Dr masaj yap geçer göz pınarları tıkalı olur bebeklerin dedi önemsemedi. Ama olacak gibi değil 2 aydır geçmek bilmedi 3 gün önce çığlıkla ağlamaya başladı bir baktım ki sol gözünden kanlar akıyor kandan kapanmıştı gözü aklım çıktı acilen dr a gittik membran adında bi zarmı ne oluşmuş o kanama yaparmış o da tıkanıklıktan bahsetti damla vs verdi diğer gözünde bar mı o da kanarmı dedim yok dedi ama bugünde sağ gözü kanlar içinde kaldı var mı bu durumu yaşayan ben ilk kez göz kanamasına şahit oluyorum doktorlar bile şaşırıyor bu yüzden anlamıyorlar bence. Gözyaşı kanal tıkanıklığını çok yaşayan var çok duydum ama kimseden gözünden kan aktığını hiç duymadım sadece ondan dolayı bu olabilir mi ya. Fotoğraf atamadım buraya bilmiyorum nasıl atıldığını görseniz şok olursunuz basit bi kanama değil çok korkuyorum