Kaç gün kabızlık şikayeti çektiğiniz önemli. Geriyorsa hekiminiz ile görüşüp mamayı değiştirmenizi tavsiye ediyorum. Aynı durumu yaşadık ve mamayı değiştirdi doktorumuz.
Eğer kabızlığı , kaka yapamama 5 günü geçiyorsa mutlaka doktora götürün.
Gaz sancısı için ise ; sab simplex + bio gai kullanmanızı öneririm. Bizi çok rahatlattı.