Kızlar 19 martta zorunlu sezeryan ile doğum yaptım düne kadar gayet iyiydim dün doktor kontrolüm vardı oraya gitmeden önce bir lavaboya gireyim dedim bi baktım ameliyat yerimden kan gelmiş biraz korktum zaten doktora gideceğim diye hemen çıktım gittim doktor açtığında gayet güzel yapıştığını söyledi bastırdı baktı kontrol etti orda hiç bir sıkıntı yoktu gelirse gazlı bez koyarsın dedi eve geldik baktım tekrar kan geliyor sızıntı şeklinde baktığımda çok az minicik sivilce ucu kadar bi yerden geliyor başına böyle bir şey gelen var mı ne yaptınız nasıl iyileştiniz