Alpbaby merhaba bu postu bebeğim 10.5 aylıkken ben de açmıştım. Ne alkış yapıyor ne gel babası gel gel yapıyor ne ceee ne bay by yapıyordu. Emeklemiyordu vs. Ve postumun altına herkes doktora gözükmesi gerektiğini yazdılar ve ben çocuğumda bir şey olduğunu düşündüğüm için gün boyu ağlamıştım. Ama şu an 11.5 aylık ve alkış yapıyor gel babası gel gel yapıyor. Anneni seviyorsan alkışla şarkısını yapıyoruz falan ha emeklemeye gelince hala tık yok. Ama naçizane tavsiyem şu her bebek farklı olur gelişimi lafı gerçekten doğruymuş. Mesela benim bebeğim alt dişlerini 9 aylıkken çıkardı üstü dişlerini ise 11.5 aylıkken çıkarıyor( bir haftadır diş ağrısı çekiyoruz ramazan ramazan 😄) 11.5 aylıkken alkış yapmaya gel gel yapmaya başladı. Hatta geee geee diye diye yapıyor ( gel demeye çalışıyor) belki benim bebeğim hiç emeklemeden yürüyecek belki emekleyip geç yürüyecek. Bu bilinmez. Belki sizin bebeğinizde 15 aylıkken bi anda atak yapacak. Her bebeğin gelişimi farklı oluyor cidden. Sizde sürekli şarkı söyleyin parmak oyunları oynayın dışarı çıkarıp gezdirin. Üzülmeyin endişelenmeyin ben gibi. Bana doktora gösterin dediklerinde bebeğime bakıp bakıp ağlamıştım 😆😆 sizin kuzunuz da size özel 🥰