Merhaba kızım 54 günlük emziriyorum ve arada mama veriyorum ilk Hipp markası denedim sevmedi 20 gündür ve belki daha fazladır sma optipro kullanıyorum ve ishal gibi sulu yapıyor ve ben mamadan olduğunu düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mı hangi mamayı önerirsiniz hem emzirip hem mama yiyen bebek için