kums ben de bebeğim 10 aylıkken başladım çalışmaya, pediatristimiz ile görüştüm (ki kendisi emzirme danışmanım idi) bebeğin ana öğünleri artık normal yemekler ama emzirmeyi çalışmadığın zamanlarda devam ettirebilirsin bu şekilde de 3 yaşına dek emzirebilirsşn dediç hatta eğer ki seyahat gitmeyecek isen sağıp saklamana da gerek yok dedi. Gerçekten de sabah uyanınca emziriyorum, akşamüstü işten gelince, gece yatmadan, gece uyanırsa.. izinli olduğum günlerde ise ya da hani evdeyken de ne zaöan isterse. Artık ofiste iken hani mememucum ıslanmıyor sütten ama kızım emerken gayet şıklık süt geliypr :)) bence endişe etmeyin, azalma dediğiniz şey olağan bir süreç ama süt kesilecek anlamına gelmez. Eğer ki istiyorsanız emzirmeye devam edebilirsiniz :)) kızım 14 ayı geçti bu arada