Alazz benin düzenim hep 31-35 gündür bu ay 39 oldu hala yok prolaktin bozukluğu var bende o yapıyor bu ay ekstradan antibiyotik kullandım ilaçlarda etkiliyor kilo, pcos, herhangi bir hormonun yüksekliği, stres, hastalıklar hepsi etkiler 1 yılda 3 ay gecikme normal kabul ediliyor