7 ay 1 günlük erkek bebeğim var. Gayet güzel gidiyodu hersey 2 alt minik dişi çıktı 🥲 uykularda fena değildi ama ben hasta oldum 2 gün ayrı kaldık ve sonuç rezalett gece sayısız kalkıyo cıglık atıyo bagırıyo dün gece 1den sabah 5 e kadar yatmadı.. ve şuan saat 11 bucuk hala uyumadı. Deliricem inat ediyo var mı öneriniz? Tetagil sürdük mama da yedi popişte kuru yatmıyor yatmıyoooor🤣🤣 deliricem ya