gulhan2509 anormal bir durum değil. Keyif aldığı bir ortamdan götürülmek istediğinde ağlayıp gelmek istememesi kadar normal birşey yok bence.
Bizimde çevremizde kimse yok, yaşıt çocuk yok hergun dışarı çıkıyoruz parka gidiyoruz sosyallessin diye her gün gitmemize rağmen eve dönüyoruz dediğimde çok üzülüyor ve gelmek istemiyor.
Hadi parka bay bay yapalım yarın gene geliriz diyip kucakliyorum.