Gaz konusunda sorunun sebebini bulun, emiyorsa yediklerinize dikkat edin ciddi bir pehriz yapin, gaz masajini eksik etmeyin doktor tavsiyedi ile damla kullanin. Bu dediklerimin hepsini yaltim ve 4,5 aylikken gaz sorunu bitti. Gecmiyor sanmayin gercekten geciyor. 18. Aydan bildiriyorum evet daha zor zamanlarida var dis sancisi asi krizler diger ataklar uyku gerilemesi ek gida reddi falan falan ama artik hateketleri o kadar sevimli ki gulumsemesi opmesi konusmasi insanda yorgunluk kalmiyor, kizmaya kiyamiyosun cok sevimli oluyolar gucune guc katiyolar