Merhaba kızlar. Pazar günü doğum iznim bitiyor . Doğum iznimiz ailemin yanında geçirdim yani il dışındayım . Bu esnada dizlerimde bir problem oluştu. Ameliyat olmam olası . Doktorun görüşü de bu yönde . Benim özellikle öğretmenlere sorum şu: doğum iznim pazar günü bitecek o bitmeden buradan heyet raporu alsam. İl dışı almam acaba sorun olur mu? Olur diyen var olmaz diyen de var. Bilgisi Olan yazarsa sevinirim .