Kizlar e devlette yatmış görünen parayı nasıl çekebilirim benim telefonuma mesaj geldi ziraat bankasi kartınız varsa o kartla çekebilirsiniz,kartınız yoksa bir iban göndermiş şu ibandan atmye gidip çekebilirsiniz diye ama ben bugün yapmaya çalıştım çekemedim siz cektiyseniz nasıl çektiniz acaba?