Kızlar merhaba ben gebelik istiyorum 7-8 aydır olmuyor ne hormonlar ne yumurtaliklar ne de eşimde sorun yok çok şükür dün bı özel doktora gittim bana bu vitamini önerdi hamile kalmaya çok etkili hazirana kadar %80 kalırsın dedi kullanan var mı bundan sormak istedim?
