Rwerdst yadszzz hastaneye göre değişiyor Benim komşumun kızında var. O zaman 3 aylık mı ne götürdük de anladılar. 1.ay geçtiği için ameliyat olsun dediler. Kesmeyi 1.ay sonrası yapmıyoruz dedi. Araştırma hastanesiydi. Çocuk cerrahına gittik. Şuan küçük emmesinde sorun yoksa 1 yaşa doğru ameliyat yaparız dedi. Narkozdan dolayı. Sorun yoktu emmede bekliyor şuan 6 aylık.
zeynepgevil Bizde 5.5 aylıkken kestirdik bi doktor bize 7 aylıkken gelin dedi o kadar pişmanımki keşke doğar doğmaz kestirseydim mememi tutmadı silikon uçla uğraştım sütüm artmadı şuan 8.5aylık hiç emmiyo bıraktı o doktor yüzünden bekledik o kadar
Zzzehra___ smkzn003 ne kadar küçük olursa canı o kadar az yanıyor korkmayın 😊 büyüdükçe sinirler daha çok oluyormuş ve daha çok ağrı yapıyormuş
Karkuresi yadszzz bizde de var doktor emmesinde sorun yoksa 6 aylıkken keseriz aceleye gerek yok dedi ama emmesi sorun olursa hemen işlem yapıyorlar biz konuşmasını etkilemesin diye 6 aylık olunca baktiravagiz
Zzzehra___ smkzn003 sadece birkaç dakika sürdü can acısı bizimkinin yani korkacak bir şey değil içinizi ferah tutun
Dedektifgadget yadszzz 2 ay 20 günlükken falan kestirdik küçükken yapılması daha iyiymiş 5 dk sürdü çok ağlamadı bile
Dedektifgadget smkzn003 uyusturdu canım çok az iğne ile yaptı birde kadın bir fıs birşey sıktı sonra doktor geldi kesti
Feridece28 Tgbtn bazen operasyon gerekebiliyor, oğlumda 2 tane vardı öndekini doktor odasında kesti arkada ki için de 17 gün sonra ameliyat olacak
Dedektifgadget smkzn003 bizimde makasla kesti yinede iğne yaptı ama çok azmış emzirdim yarım saat içinde 🌸
Kuzeynepp yadszzz beklememm faydası yok ne kadr küçük o kadr iyi bizde 5 aylıkken yaptrdık dk lık bi işlem. Dişcilerdeki gibi fısfıs sıktı 15 dk uyusmasını bekledk snra kestiler . Şimdi sorun olmasa bile belki ilerde olur bnu öngöremeyiz. Bize yapan cerrahtada varmış mesela üst ön dişleri ayrık ve peltekti.