Eylulece35 yaşam alanında merdiven yok yukarı çıkan , daha ferah bi his veriyor. Ayrıca kimse kapı komşun değil, izole olabiliyorsun, kimseyle muhatap olmak zorunda kalmıyorsun. Yani kötü anlamda değil tabi komşuluk iyidir ama yazlıkta kimseyi görmemek kafa dinlemek için daha ii oluyor 😇🤞yan komşumun da eve 2.-3. kat ama onun girişi 2den, normal dubleks, kapıda karşılaşma fln olmuyor ☺️