Ozgzcn Gul-42 bende bunu düşünüyorum tabi aklımın bir yerinde var fakat maddi imkansızlık gelecek kaygısı yetişememe hepsi önüne geçiyor düşüncelerimin
Alya-Sena hulyacakahve merhaba. Ablaniz dogumdan sonra herhangi bir gunde devlet hast gidip tuplerinimi baglatti. Ben devlette dogum harici baglamazlar diyordum. Bazen bende acaba baglatsammi diye dusunuyorum da o yuzden sordum.
hulyacakahve Alya-Sena evet Doğumdan 8 sene sonra bağlattı düşünün ☺️ işle doğum olması gerekmiyor yani. bi sorun da çıkmadı kolay ve basit geçti demişti ☺️