58goktugum benim bebeğim 1 ve 2 aylıkken aşırı kusmaya başladı. Her emmeden sonra fışkırtarak kusuyordu. Doktor Kilo alımını bi tık az buldu, süt ürünlerini kesmemi istedi ve reflü için ilaç verdi. 1 hafta sonra kontrole gittiğimde hala çok kusuyordu ilaç hiç işe yaramamıştı. Doktor günde 3-4 defa fışkırarak kusma normal dedi. Fizyolojik reflü tanısı koydu ama bunun bi problem olmadığını 1 yaşına kadar devam edebileceğini söyledi.
şuan 3 aylık ve kusma kendiliğinden geçti.
Kısacası kilo alımı iyiyse boşa stres yapmayın, zamana bırakın. Emzirdikten sonra hemen kaldırmayın, hafif baş yukarda olcak şekilde kucağınızda tutun. Bu arada 1 aylıkken başka bi doktora daha danışmıştım o da çok fazla emiyorsa mide gaz yapar yaptıkça kusar demişti. Gerçekten de çok emiyordu. Emme aralıklarını açtım, şuan iyiyiz çok şükür. Size de geçmiş olsun 🌹