Gmzcan23 Oğlum 23 aylık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bugün 2 günümüz, göğüslerim çok şiş ağrıyor me yapmam lazım DOSTINEX kullanıyorum doktorum önerdi , bu aşamada sağma yapmam gerekir mi
BuseveMinigi Gmzcan23 ters emzirme pozisyonunda emzirin. Ben ilk çocuğumda çok yaşadım. Doktorum tavsiye etmişti. İkincisinde ne zaman ağrı hissetsem hep ters emzirme yapıyorum ☺️
suheyla92 Gmzcan23 beyaz lahana yapraklarina ayirip buzluğa atin soguk soguk göguslerinize kompres yapin
Gul-42 Gmzcan23 cok az azzzz yap bende kullandım sıkıca sar memenı dar sütyen tak buz koy merak etme 12 saat arayla at ıkıncıde kesılıyor
Elfkck Merhaba Gögıslerini sagmanı ilacı ozaman icmeni tavsiye ederim . Bende bekledim 1 hafta saolsun 1 arkadaşim öyle yapmamı önermişti sagdiktan sonra ilacı içtim tekrar gogsüm şişmemişti