Asla kıyas amaçlı olarak sormuyorum sadece meraktan bebekleriniz şu an kaç ay kro ve düzeltilmiş ve hangi ay neler yaptı.Kızım kro 3 aylık olmasına 1 hafta var düzeltilmiş bir aylık 2 haftadır bilinçli gülüyor bugun değişik sesler cıkarma ya basladı 😀