Ebru251122 Hafif kullanışlı bebek arabası önerinizi bekliyorum kızlar 😍 bebeğim 1.5 yaşında şuanki arabası çok ağır ve büyük değiştirmek istiyorum
AEgemm Ebru251122 bagi neo aldık biz daha bebeğim küçük ama araba hafif kullanımı çok kolay katlanınca taşıması çok kolay bavul gibi sürükleyebiliyorsunuz insanı yormuyor. baginin diğer modellerine de bakabilirsiniz
ilayprensesim Ebru251122 chicco goddy plus aldık biz. Çok memnunuz. 3 kademe yatışı var. Kabin boy, tek elle kapanıp açılıyor, kucakta çocuk varken rahatça taşıyabiliyorsunuz. Çok da az yer kaplıyor arabada falan çok kullanışlı oluyor seyahatler için